free html templates

SalesDB CRM

A beérkezett ügyféligények vagy proaktív megkeresések, lead-ek, leghatékonyabb kezelése egy CRM rendszer. A központi adatbázisra épülő online felülete lehetővé teszi, hogy a dolgozók által rögzített ügyfélfolyamatok könnyen kezelhetőek legyenek. Az értékesítési folyamat bármelyik pontján hozzárendelhető a feladat ahhoz a kollégához, aki az adott szakaszban a leghatékonyabban fogja tudni folytatni a feladatot. A munkatársak csoportokba rendezhetőek, így lehet kialakítani a kapcsolat felvételért vagy a szerződéskötésért felelős csoportokat. A dolgozók ebben a modulban is csak azt látják és módosíthatják, ami az értékesítési folyamat adott szakaszában hozzájuk tartozik.
A lead-eken kívül rögzíthetőek és kioszthatóak a napi, heti, havi visszatérő operatív feladatok is.
- Ügyféligények rögzítése
- Operatív visszatérő feladatok rögzítése
- Ügyfelek proaktív megkeresése
- Feladatkiosztása, átvétele
- Elvégzett feladatok sikerességének mérése