Saját fejlesztésű webes nyilvántartó rendszer, melynek elsődleges célja egy cégben dolgozó kollégák által elvégzett tevékenységek rögzítése, strukturált nyilvántartása, a tevékenységek visszakeresése. Beleértve az értékesítési, ajánlatadási, szerződéskötési, pénz- és / vagy árumozgással járó munkafolyamatokat.
Segítségével könnyen lekérdezhetővé válik a dolgozók teljesítménye, akár egy vagy több üzletre, akár a dolgozó személyére vetítve. Célértékek meghatározásával kvótázható a teljesítmény. A cég vezetőinek hatékony információt szolgáltat.
A készletkezeléssel együtt használva, percre pontos információt kaphatunk az üzlet(ek) raktárkészleteiről, elősegítve ezzel a hatékonyabb értékesítést.
A készletkezelőben természetesen megtalálható minden olyan funkció, ami egy kereskedelmi cégben általában felmerül, cikktörzs, árak, darabszámok, leltár, bevételezés, szállítólevél ...stb.
Kezeli a pénztárakat, üzletenként vagy dolgozónként, ezzel biztosítva a dolgozók pontos elszámoltatást.
A fejlesztés során ügyeltünk a végfelhasználók igényeire, lehetőség szerint minél egyszerűbb adatbeviteli felületet biztosítva számukra.
A rendszerben található modulok, funkciók a teljesség igénye nélkül:
A rendszer használatához nem kell minden funkciót beüzemelni csak azokat, amelyekre szüksége van, természetesen fizetni is csak a használt funkciók után kell.
A fejlesztés és üzemeltetés költségeit mi fizetjük.
A nyilvántartás nem vásárolható meg, kizárólag bérleti konstrukcióban használható, havi / éves licence díj megfizetésével.
Bővebb információt találhatsz a további kapcsolódó termékeink leírásánál, vagy érdeklődhetsz a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink bármelyikén.